Bur...nånting

Burreta. Buretta. Burretta. Jag vette tusan hur man stavar hennes namn. Men detta 5-åriga sto har jag i alla fall ridit idag. Det var första gången, så jag ställde inga stora kvar på henne, utan kände mer vad hon kunde och vad vi behövde jobba mer med.

Hon var lite vinglig/obalanserad stundtals, så jag red en del innanför spåret samt på medellinjen. Dessutom övade jag en hel del tempoväxlingar för lydighet etc. Buretta var i alla fall väldigt trevlig! Hon försökte göra rätt för det mesta... Förutom när hon kanske började titta på något och nästan gick in i en vägg :P


Här har ni en lite sne bild på Buretta.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kommer du rida henne mycket?

2011-06-22 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0