Det slog mig idag!

Shit, det är bara några få dagar tills jag kommer till Sverige igen. Jag påbörjade visserligen nedräkningen för typ 20 dagar sen, men just idag blev det helt plötsligt ännu mer snant. 5 dagar tills jag är i Sverige, varav 3 är jobbdagar (och en ledig samt en hem-resedag). Ni anar inte hur konstigt detta känns, fast på ett bra vis :)

Vet ni förresten att jag ska bila til Sverige? Kaatje, som hade Velle tidigare, är ledig från sitt jobb och beslöt sig för att ta en mini-semester tillsammans med sin man och köra till Sverige för att hälsa på Veleda och då samtidigt köra hem mig. Perfekt! (Alla mina grejer skulle inte få plats på flyget...)

Skojjigheter som händer första veckan
29 nov: Hälsa på Velle!! :D :D
(30 nov: Tandläkare.. men det är ju inte så kul..)
1 dec: Volkswagen Riders Tour
2 dec: Hopplektion på Velle
3 dec: Flyingedagarna!
4 dec: Glöggfest

In English: Only a few days until I´ll go back to Sweden. Weird feeling! (but in a good way).. First week back at home will be fun and busy, with visiting the horse, the dentist and some different horse events/shows :D I´m going with car to Sweden, together with Kaatje, who owned Veleda a few years ago. She (and her husband) will take a mini.vacation and visit Veleda and see if they like Sweden :) Perfect!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Sööt blogg :D

2011-11-24 @ 08:54:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sööt bild :D

2011-11-24 @ 08:54:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: ja tredje året är pain även om jag har ungefär hälften så många lektioner som i tvåan... lärarna lyckas då hålla oss sysselsatta ändå ;)

Hahah ja, jag såg något mat program på tv för ett tag sedan när de drack hästmjölk, bakade med det osv. Fick även se när dem mjölkade hästarna och alltihopa kändes bara sååå wierd ;D

2011-11-24 @ 12:37:31
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/
Postat av: Stina

Så roligt att du också ska till WRT, jag ska med dit :D Då ses vi!

2011-11-24 @ 12:42:12
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0