För hästarnas skull



Idag är det lördag, min sista lediga dag. Ändå pallrade jag mig upp imorse för att fodra hästarna och likaså gav jag dem "the Broek" (kraftfoder) på kvällen. Familjen hade ingen möjlighet att fodra idag och för hästarnas skull gjorde jag det. För hästarnas skull. Någon annan skulle lika gärna kunnat fodra dem, men risken när flera olika personer ska fodra är att det lätt blir fel.

Jag var hos Brit lite över dagen och hon (som inte gillar hästar) hade lite svårt att förstå det, skriver man en ordentlig lapp kan väl alla ge foder? Jo, visserligen, men som sagt, man gör det för hästarns skull och det är nog bara någon man kan förstå som inbiten hästmänniska..

Kommentarer
Postat av: T H E F L I N T G I R L

Det finns om man går in på arkiv eller kategori, vet ej hur man får det på startsidan :S

Men om du vill se de du missat så gå typ in på månaden i arkivet, då visas alla :)



HAHA! För att jag läst estetiska programmet med inriktning bild och formgivning i 4 år :P

men jag är kass på att teckna, hyfsat ok på oljemålning. men kan inte hålla i en penna x)

2011-11-27 @ 17:56:50
URL: http://theflintgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla- Bloppis med bugivning på bloggen!

Sv: Jobbigt att ha mötesrädd häst :( Härligt att det blir bättre iaf. Tant är inte mötesrädd men hon fick nått knäpp och tyckte det var så roligt att möta andra hästar :P

2011-11-27 @ 20:09:30
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0