I sverige!

Summering av 2½ bloggfria dagar: Ja, resan till sverige i måndes gick bra! Och igår var jag och hälsade på velle :D Nusseknashästen <3 Vårt internet har varit lite struligt, men vi lyckades få igång det idag, skönt! Nu kan ni få normal uppdatering igen!

Jag var hos läkaren igår och kollade min arm. Bulan skulle sakta med säkert minska och försvinna, även om jag mest troligt kommer ha en lite mörkare fläck där (i låång tid). Idag var jag och vaccinerade mig. Varför får ni veta inom kort!

In english: The trip back to sweden went well. I´ve been visiting Veleda :D The internet didn´t work until today. My arm is okey; the bump will slowly disappear. I got some vaccin today and will soon tell why!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0