Ryttare i "Du är vad du äter"

Nu när jag är i Holland kan jag tyvärr inte se alla program som sänds på play-kanalerna (via webben), på grund av rättighetsskäl "o sånt". En kompis tipsade dock mig om det senaste avsnittet av "Du är vad du äter".

Den här gången har Anna Skipper tagit sig an en ryttare som småäter istället för att käka ordentlig lucnh, dricker mängder av Coca Cola, samt har en förkärlek till kakor och godis. Detta låter väl ganska bekant för många? Man har svårt att hitta rutiner i vardagen.

Jag kan alltså inte se detta avsnittet själv, men eftersom jag tror det kan vara ganska intressant och sevärt, tipsar jag därför om det. Ni hittar avsnittet här på Tv4 Play, fritt tillgängligt, i skrivande stund, i ytterligare 4 dagar:
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/du_ar_vad_du_ater?title=du_ar_vad_du_ater_del_5&videoid=2097414


Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

sv: som sagt önskar jag att jag hade mer tid så jag kunde hålla igång målandet! :)

2011-11-20 @ 23:05:54
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0