Påverka bloggen!

Hej allihopa!
Ni vet väl att ni alltid har möjlighet att komma med förslag till bloggen? Vad jag ska skriva om, vad som kan förbättras osv. Jag är öppen för alla förslag (även om jag kanske inte kommer genomföra dem ;) )

Så vad tycker ni?
Vill ni läsa mer fakta, hästkunskap, ryttarhälsa? Eller kanske mer riktiga bilder? Eller fler vackra teckningar av mig? Ska jag uppdatera mer (hmm. ja.. det borde jag nog) ?

In english: What do you want me to to better with the blog? What should I withe more about? Let me know what you think :D


Kommentarer
Postat av: Ingela

Halloj! Kan du inte skriva om hur en dag hos dig ser ut? Hur ser tävlingarna ut jämfört med här hemma? Foder? Hade varit skoj om du jämförde hästarnas situation Sverige/Holland. Vad är bra/dåligt? Har du upplevt nåt som du tänker "wow det här ska jag ta med mig när jag kommer hem igen"?

Hmm lite av mina funderingar! =)

Kram!

2011-09-05 @ 07:58:25
Postat av: Lamia - Hästblogg

Mycket bilder är alltid bra :)

2011-09-07 @ 21:18:31
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det roligaste ar att hora om vad du gor och hur du upplever allt nytt - det ar lika men anda sa olika... att byta land ar ett stort aventyr!

2011-09-09 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0