Vilodag

Åh, ljuvliga lördag! Idag har jag verkligen vilat upp mig och laddat batterierna, och det var välbehövlight! Någon lång sovmorgon blev det dock inte, eftersom jag behövde ta bussen vid 9.19. Jag var nämligen iväg på massage! 30 min rygg-/axlar-/nackmassage. Urskönt! (Jag hade ganska mycket spänningar i "axellyftarmuskeln", från all mockning..)

Därefter gick jag till Venlo, efter att först tagit ett stopp nere vid floden Maas. Satte mig på en bänk och njöt av värmen (30 grader!). Det blev lite shopping i Venlo, dock inget jag kan visa eftersom det är försenade födelsedagspresenter till några svenska vänner. Sedan tog jag mig hem igen och fortsatte njuta av solen genom att ligga vid poolen hela eftermiddagen och läsa hästtidningar samt teckna lite. Underbart!

In english: Very relaxing day (which I needed). First massage ( <3 ), a little shopping in Venlo and enjoying the sun (30 degrees) by the pool with horse magazines and some drawing. Lovely!


När jag satt på en bänk och njöt av solen samt utsiken av floden Maas vid Venlo-Blerick.


Ritade en häst (och några andra teckningar som inte är värda att visas, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0