Hundarna

På gården hade vi 6 hundar. Jag fick inte någon bild på Sparky, men här är de andra fem:

In English: We had 6 dogs. Here are the pictures of 5 of them:


Mickey. Blind och illaluktande (tills vi gav honom ett bad), men väldigt trevlig.
Mickey. Blind and stinky, until we gave him a bath. Nice dog.


Mousie! Oj, vilken patetisk hund, men så söt och gosig!  //  Mousie! Really pathetic but soo sweet!


Tabatha. Inte direkt min favorit, lite tjurg..  //  Tabatha, not my favourit. A bit grumpy..


Bugsy! En kul, cool hund! // Bugsy! Cool and funny dog.


Bella! Busig och skulle valla allt och alla.  //  Bella, nice dog :)

Kommentarer
Postat av: Tania Aalto

sv: Ja, jag har många - MÅNGA - bett att variera mellan, men ska sortera ut en hel del av dem som det är uppenbart att hon verkligen inte gillar. Eller ja, hon gillar ju egentligen inga metallbett (eller bett överhuvudtaget, vilken häst gör det liksom?) eftersom hon tycker att det är läskigt när de kommer emot tänderna vid tränsning och avtränsning och sen blir hon ju överkänslig i munnen med dem så det blir som sagt det där problemet med att få fram nosen. Men, jag kommer att ha kvar en hel del av dem ändå. Har alla möjliga sorter, så att inte kunna variera bett är långt ifrån mitt problem. ;)

2012-02-20 @ 11:18:44
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0