Min helg..

Hela helgen har jag spenderat tiden med att packa, flytta och städa. Inte något med hästen, utan flytt från tillfällig lägenhet till hus (bor förtillfället hemma, och flyttlasset gick för alla oss).

Efter att ha dammtorkat lååång tid och börjat bli lite trött, tittade jag på skurhinken och därefter:
"Vad är en urv-ridare?"
...
"Ojj. Urvridade. Ur-vridare. Haha."

Är jag verkligen så illa därän? Helt besatt av allt som har med hästar att göra?

In english: Been mooving and cleaning all the time of this weekend. In the end, I came up with some really bad jokes/misunderstandings that just proves what complete horse-neard I am, haha!




My bed full of stuff.. Think I need to fix that before I fall asleep...


Well, this part starts to look well-organized!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0