Vad ska jag göra nu?


Man måste tänka framåt!

Ni får en liten paus i sydafrika-uppdateringen, eftersom relativt många frågat mig vad jag ska göra härnäst? Helt ärligt vet jag inte helt säkert, men jag håller i alla fall på att söka diverse olika jobb just nu, för att kunna försörja mig och Velle (som jag har "på heltid" från slutet av februari). Jag håller även på att starta upp ett litet företag samt kollar runt på lite olika utbildningar.

Kan hända att jag under sommaren åker till England och provar på att jobba med galopphästar, man vet aldrig. I vilket fall som helst kommer jag att hålla er bloggläsare uppdaterade om vad än för nya äventyr jag tar för mig!

Förresten, om ni vet någon som behöver arbetskraft, hör gärna av er till mig! Jag kan jobba med det mesta, men helst något som involverar människor så som stå i butik eller jobba med turism etc.

In English: I´m not sure what to do next, but right now I´m looking for a job, starting up a small company and I might apply for the university. This summer I mabye go to England for working with race horses, you never know.. Whatever I decide to do, I´ll keep you updated ;)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; haha ja! fattar inte hur han lyckas xD

2012-02-22 @ 18:13:34
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: Ingela

Jo det blir mycket häst om dagarna! Helt underbart! =) Jag tycker du är otrolig som har så mycket framtidsplaner o är alltid lika glad o positiv! Hur gör du???? =)

2012-02-23 @ 20:34:48
URL: http://www.pederslund.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0