Att leva livet? NU!



Hur många dagar i veckan lever du? Två? Tre? Kanske alla sju?

Jag menar, lever du i nuet och försöker ta tillvara på varje dag, eller sitter du bara och väntar på framtiden? Eller hänger du kvar i det förflutna?

Många går upp, går igenom arbets/skolveckan på rutin för att sedan på helgen blomma ut och vara glada, göra sånt de tycker om, träffa folk de gillar och leva det liv de faktiskt vill ha. Men helgen är bara två dagar. Varför inte försöka göra det bästa av resterande fem dagar? Se fördelarna i sitt jobb/sin skolgång, glädjas åt att man är omgiven av trevliga människor, vacka djur osv..

Det får bli min utmaning till er.
Följande vecka tycker jag att vi alla ska leva sju dagar i veckan!

In English: Do you live two, tre or mabye seven days every week?
It´s time to make the best of every day and really live life!

Kommentarer
Postat av: kajsa

så sant det du skriver!

man ska leva nu!

2012-03-08 @ 21:25:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du haft en stalker efter dig? berätta gärna.

Jag hade det, har skrivit om det i min blogg.

Gå gärna in och läs :) !

KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/min-stalker.html#comment

2012-03-08 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0